دوره کارآموزی مجازی موزه صلح تهران

Logo-Peace-Museum-Siفراخوان شرکت در دوره کارآموزی مجازی موزه صلح تهران
موزه صلح تهران در نظر دارد دومین دوره کارآموزی خود (نخستین دوره کارآموزی مجازی) را برای علاقمندان به حوزه صلح با هدف آشنا شدنِ کارآموزان با مفاهیم پایه در رابطه با صلح و خشونت و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های کارآموزان در انجام برخی از پروژه‌های جاری موزه، برگزار کند. این دوره شامل دو بخش آموزشی و عملی است که 6 هفته به طول می‌انجامد.مهلت ارسال درخواست برای علاقمندان تا پایان روز 30 تیر ماه 1400 است.


اهداف دوره:
1) آشناییِ کارآموزان با مفاهیم پایه در رابطه با صلح، خشونت، موزه‌های صلح و سناریوی موزه صلح تهران 2) تسریع برخی امور و پروژه‌های فعلی موزه 3) ایجاد علاقمندی به فعالیت در رابطه با صلح در حوزه‌های مختلف همچون علم و صلح و هنر و صلح.
بخش آموزشی:
بخش اول شامل 6 جلسه 90 دقیقه است و موضوعاتی همچون تعریف صلح و تاریخچه‌ شکل‌گیری موزه‌های صلح، تاریخچه شکل‌گیری سلاح‌های شیمیایی و کاربرد آن در جنگ ایران و عراق، صلح مثبت، تعریف خشونت و درگیری و ...  را در بر می‌گیرد.
بخش عملی:
بخش دوم شامل وظایفی است که برای کارآموزان در نظر گرفته شده است. سعی می‌شود در شرح وظایف هر کارآموز علاقمندی‌های ایشان نیز لحاظ شود. فعالیت‌ها در بخش عملی غالباً در این زمینه‌ها هستند: تهیه آرشیو از فعالیت‌های بخش آموزش، همکاری با جانبازان راوی موزه صلح تهران، فعالیت در بخش کودک، تولید محتوا برای شبکه‌های مجازی موزه صلح تهران، کمک در برگزاری برنامه‌ها و برخی امور روزمره.
یک راهنما از میان کارکنان یا داوطلبان فعلی موزه، هر کارآموز را در طول دوره هدایت خواهد کرد.
ویژگی‌های کارآموزان:
-        شرط سنی:20 تا 25 سال (درخواست های 18 تا  20 و 25 تا 27 سال، نیز در موارد خاص بررسی می‌شود)
-        این دوره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد بنابراین دسترسی به اینترنت در طی شش هفته برگزاری برای کارآموزان ضروری است.
-        تسلط به زبان انگلیسی امتیاز محسوب می‌شود.
-        مهارت‌‌های نوشتاری در زبان فارسی و انگلیسی امتیاز محسوب می‌شود.
-        ثبت نام برای عموم علاقمندان آزاد است.
-        تعداد ساعت کارآموزی: 25 ساعت در هفته (با احتساب جلسات آموزشی)
-  با توجه به آنلاین بودن دوره، محدودیت جغرافیایی برای متقاضیان وجود ندارد.
مدارک مورد نیاز:
-        رزومه تحصیلی و سوابق کاری/کارآموزی در حداکثر دو صفحه پی دی اف
-       انگیزه نامه شرکت در دوره کارآموزی؛
-        تکمیل فرم ثبت نام (برای دانلود فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید.)
مهلت ارسال مدارک: پایان 30 تیر
 مصاحبه (به صورت مجازی): 2 تا 5 مردادماه
اعلام نتایج نهایی: 6 مرداد
شروع دوره: 9 مرداد
در پایان دوره گواهی کارآموزی به کسانی که دوره خود را با موفقیت گذرانده‌اند اعطا می‌شود. در صورت تمایل، مدارک خود را به آدرس  موزه صلح تهران به آدرس این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید بفرستید.
با توجه به شرایط پاندمی و تعطیلی ساختمان موزه در روزهای خاص، لطفاً از تماس تلفنی یا حضور در موزه صلح تهران در این زمینه خودداری کرده، سوالات خود را صرفاً از طریق ایمیل اشاره شده طرح نمایید.

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3