فراخوان برگزاری کارگاه پنج روزه آموزش صلح در موزه صلح تهران

workshopموزه صلح تهران با همکاری بنیاد برگهوف آلمان؛ « کارگاه تخصصی آموزش صلح » را از 17 تا 21 آبان ماه 1395 برگزار می‌کند. در این کارگاه پنج روزه، مفاهیم صلح، خشونت، منازعه و شهروندی جهانی بحث و بررسی خواهد شد. برنامه درسی این کارگاه به طور مشترک و با همکاری اساتید ایرانی و آلمانی تهیه شده است. برای دریافت شرح برنامه کارگاه و اهداف آموزشی هر روز، لطفاً اینجا کلیک کنید.

 

workshop

موزه صلح تهران با همکاری بنیاد برگهوف آلمان؛ « کارگاه تخصصی آموزش صلح » را از 17 تا 21 آبان ماه 1395 برگزار می‌کند. در این کارگاه پنج روزه، مفاهیم صلح، خشونت، منازعه و شهروندی جهانی بحث و بررسی خواهد شد. برنامه درسی این کارگاه به طور مشترک و با همکاری اساتید ایرانی و آلمانی تهیه شده است. برای دریافت شرح برنامه کارگاه و اهداف آموزشی هر روز، لطفاً اینجا کلیک کنید.

 

کارگاه به زبان انگلیسی و همراه با ترجمه فارسی است و شیوه برگزاری آن به صورت مشارکتی و با بهره‌گیری از متد‌های آموزشی روزآمد خواهد بود. پس از تایید ثبت‌نام، منابع مرتبط از سوی موزه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته و خواهش می‌شود تا پیش از شروع دوره، آن‌ها را مطالعه بفرمایند.

 

با توجه به ظرفیت محدود، موزه صلح تهران حداکثر 20 نفر را از بین متقاضیانی که برای شرکت در دوره ثبت‌نام کرده‌اند انتخاب خواهد کرد. در مراحل بعدی، از افراد خواسته خواهد شد که یک قطعه عکس و متن کوتاه معرفی خود را برای تهیه پروفایل شرکت‌کنندگان و قرارگیری در سایت موزه، ارسال کنند.



هزینه شرکت در دوره: 200 هزار تومان است. بعد از تایید ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان محترم یک هفته فرصت دارند این مبلغ را به حسابی که از سوی موزه به آن‌ها معرفی می‌شود واریز کنند. در غیر این صورت، فرصت در اختیار دیگر ثبت‌نام کنندگان قرار داده خواهد شد.

 

گواهی شرکت در دوره از سوی برگزارکنندگان به افرادی که در تمام طول برنامه حضور فعال داشته باشند اهدا می‌شود.



مهلت ثبت‌نام: تا 31 شهریور 1395 (این تاریخ تمدید نمی‌شود، از این‌رو از تمامی علاقمندان خواهش می‌شود در این بازه زمانی، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند).
تاریخ اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان و ارسال منابع دوره برای مطالعه: 17 مهرماه 1395
تاریخ برگزاری کارگاه: 17 تا 21 آبان 1395، هر روز از ساعت 9 تا 17
مکان برگزاری: تهران، میدان امام خمینی، خیابان فیاض بخش، ضلع شمالی پارک شهر ، موزه صلح تهران


شرایط ثبت‌نام:

شرکت در دوره، محدودیت سنی، تحصیلی و شغلی ندارد.


علاقمندانی که سابقه فعالیت‌های مرتبط با موضوع صلح را دارند و به ویژه آنانی که در شهرهایی غیر از تهران مشغول فعالیتند، دارای اولویت هستند. فعالان حوزه کودک، معلمان، هنرمندان، فعالان مذهبی، فعالان محیط زیست و ورزشکاران به شرکت در دوره تشویق می‌شوند.

 

برای تکمیل ثبت‌نام خود لطفاً به تمامی بخش‌ها و پرسش‌های فرم زیر پاسخ دهید.


در صورت وجود هرگونه ابهام، لطفاً سوالات خود را از طریق آدرس ایمیل این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید مطرح فرمایید.
متاسفانه، امکان پاسخگویی تلفنی در این مورد وجود ندارد.

برای ثبت نام در دوره، لطفاً تمامی کادرهای زیر را پر کنید. با توجه به محدودیت ظرفیت، فرم هایی که یکی یا تعدادی از سوالات در آن ها پاسخ داده نشده باشد، بررسی نخواهد شد.

مشتاق دیدار شما در این کارگاه هستیم!

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3