برگزاری کارگاه صلح در شمار آید در موزه صلح تهران

Cover-Persian-newsکارگاه نیم‌روزی «صلح در شمار آید»، روز سه‌شنبه 13 بهمن 1394 با حضور 15 شرکت‌کننده از شورای گسترش فرهنگ صلح برای کودکان برگزار شد. این شرکت‌کنندگان، نمایندگان موزه صلح تهران، موسسه پژوهشی کودکان دنیا، خانه کودکان سیاره زمین، انجمن یاری کودکان در معرض خطر، انجمن حمایت از حقوق کودکان، انجمن دوستداران کودک پویش و موسسه مادران امروز بودند.

در این کارگاه، شرکت‌کنندگان با تمرکز بر پوسترهای «صلح در شمار آید» به بررسی مفاهیم گوناگون صلح، معرفی تعدادی از فعالان صلح در سراسر دنیا، مفهوم منازعه و هم‌چنین روند تشدید یک درگیری پرداختند. در پایان کارگاه، یک عدد پوستر نه مرحله تشدید یک درگیری به هر یک از این سازمان‌ها اهدا شد.

 

 


کارگاه نیم‌روزی «صلح در شمار آید»، روز سه‌شنبه 13 بهمن 1394 با حضور 15 شرکت‌کننده از شورای گسترش فرهنگ صلح برای کودکان برگزار شد. این شرکت‌کنندگان، نمایندگان موزه صلح تهران، موسسه پژوهشی کودکان دنیا، خانه کودکان سیاره زمین، انجمن یاری کودکان در معرض خطر، انجمن حمایت از حقوق کودکان، انجمن دوستداران کودک پویش و موسسه مادران امروز بودند.

 

در این کارگاه، شرکت‌کنندگان با تمرکز بر پوسترهای «صلح در شمار آید» به بررسی مفاهیم گوناگون صلح، معرفی تعدادی از فعالان صلح در سراسر دنیا، مفهوم منازعه و هم‌چنین روند تشدید یک درگیری پرداختند. در پایان کارگاه، یک عدد پوستر نه مرحله تشدید یک درگیری به هر یک از این سازمان‌ها اهدا شد.

 

نمایشگاه صلح در شمار آید شامل 25 پوستر است که هر پوستر به معرفی یک فرد یا سازمان فعال صلح در کشورهای مختلف می‌پردازد. این نمایشگاه بخشی از پروژه بین‌المللی Peace Counts on Tour بنیاد برگهوف آلمان است و تاکنون در بسیاری از کشورهای جهان به نمایش درآمده است. موزه صلح تهران در دو نوبت در آبان 1393 و مرداد 1394 میزبان این نمایشگاه بوده است.

 

افراد و گروه‌های علاقمند به شرکت در کارگاه‌های صلح در شمار آید که توسط موزه صلح تهران برگزار می‌شود، می‌توانند درخواست خود را از طریق ایمیل موزه به آدرس  این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید  مطرح کنند.

 

Peace-c-feb

broshor2

broshor1

broshor4

broshor3